Influencer kampányszervezés

Ügynökségünk több, mint 1000 fő influenszerrel áll kapcsolatban, akik különböző tematika alapján kommunikálnak a követőik felé.

Tematika

FMCG termékek
Élelmiszeripar
Elektronika
IT – Tech
Sport
Étel-ital
Szolgáltatások
Szépségipar
Divatipar
Autóipar
Feldolgozóipar
Építőipar
Művészetek
MűvészetEsemények / rendezvényekk

Platformok

A szolgáltatás menete

1.
Kampánycélok meghatározása

(márkaépítés, vásárlásra ösztönzés, követőbázis építés, akciókampány, stb.)​

2.
Célcsoport
meghatározása
3.
Platform
meghatározása
4.
Szerződéskötés
5.
Elemzés

A megfelelő influenszerek kiválasztása, a kiválaszott személyek követőbázisának elemzése

6.
Kampánybrief elkészítése

(márkaépítés, vásárlásra ösztönzés, követőbázis építés, akciókampány, stb.)​

7.
Elkészült tartalmak megosztása
8.
Kampány kiértékelése, riportálása